Laat je klanten niet in de regen staan

Gepubliceerd op Woensdag 23 september 2020

Coronamaatregelen en het Belgisch weer. Twee zaken waarvan niemand écht blij wordt, laat ons eerlijk zijn. We staan onze handelaars dan ook graag bij op zo’n momenten. Vanaf vandaag is het officieel toegestaan een tent te plaatsen vóór jouw handelszaak. Zo hoeven klanten buiten niet in de regen te wachten op hun beurt.

Hoe je dat doet? Simpel! Dien via onderstaande stappen je aanvraag in. Na goedkeuring kan je volgens de meegegeven voorwaarden meteen een tent aanschaffen.

Ga eerst even na of je aan onderstaande voorwaarden kan voldoen:

1. Ik kan de tent voor mijn handelszaak op het voetpad plaatsen.
  2. Er is, na het plaatsen van de tent, nog een vrije doorgang van 1 meter vrij voor de voetgangers.
  3. Ik kan ervoor zorgen dat de tent niet wegwaait.
  4. De tent is niet breder dan mijn eigen handelspand.
  5. De tent die ik plaats is zwart van kleur, in functie van de esthetiek en uniformiteit van het straatbeeld.

Aanvraag indienen via Eagle

Ga naar het Eagle-platform om je aanvraag in te dienen. Eagle, wasda? Dat is de software die zorgt voor een vlotte verwerking van allerlei aanvragen. Heb je al een account? Log dan in om een nieuwe aanvraag te starten. Heb je nog geen account? Maak er dan eerst eentje aan.

Ga shoppen

Na de administratieve zaken, is het tijd om te shoppen. Je kan nu jouw tent aankopen en plaatsen.

Start mijn aanvraag