LEVEL8540: droomdag

Samen dromen

Samen dromen … Maar ook de dromen concreter maken. Dat doen we op de droomdag. Wat vind jij belangrijk in de toekomst? Hoe zou jij een open, toegankelijk en klantvriendelijk gemeentehuis vorm geven? En hoe kan de gemeente zich hierop organiseren? Wie en wat mogen we hierbij zeker niet uit het oog verliezen. En met welke innovaties moeten we nu al rekening houden? Tussen 10.00 en 12.00 uur kan je binnenlopen in de bib en je voorstellen met ons delen aan de droomtafels. Aan elke tafel komt een ander thema of vraag aan bod. Je kiest zelf waar je aansluit.

Praktisch

• Wanneer? Zaterdag 11 maart tussen 10.00 en 12.00 uur. De droomdag is voor alle Deerlijkenaren doorlopend en vrij toegankelijk. Je bent dus niet verplicht om de volle 2 uur aanwezig te zijn.
  • Locatie? Bibliotheek Deerlijk (Hoogstraat 124).
  • Inschrijven? Inschrijven is niet verplicht maar nu je toch op deze pagina zit, geef gerust hieronder jouw interesse tot deelname door. Zo hebben we toch min of meer een idee hoeveel volk we mogen verwachten.

Ik heb interesse

Terug naar de overzichtspagina